lorna

Alla inlägg den 20 januari 2011

Av lorna hanell - 20 januari 2011 18:44

Kan man hamna i ibland. Är i en sådan just nu. Vill bara vara neutral och inte ta någons sida. Skit tråkigt är det i alla fall   

Igår tog vi med syrran på Kina R och bio. Vi såg Änglagård 3. Riktigt skaplig faktiskt. Men något som jag bara MÅSTE se är Trassel. Såg lite reklam om den och det är en film i min smak. Känns som om man skulle kunna få sig några goda skratt vid det biobesöket. Jag vet!! Tecknat när man är 4.. ja inte någon ungdom i alla fall.

Idag har vi storhandlat    HUR kul är det på en skala ?? Jag är ingen vän av affärer men ibland är det ju ett måste.

Annars har det inte blivit mycket gjort. Jo lite köksträning med tjejerna. Under tiden jag kör Bonanza eller Katla så sitter Harriet och tjuter som en misstlur. Katla inser inte sin storlek utan tror att hon är i storlek med en cocker. Vilket hon INTE är. Det bara smäller i golvet när hon gör läggande och vid fot sticker det ut ben på dom mest konstiga ställen    Min lilla Goofy. Hon är i alla fall villig att lära sig och det är kul.

I morgon är det jobb igen    Härligt !

Tjipp Tjopp

Ovido - Quiz & Flashcards