lorna

Direktlänk till inlägg 28 oktober 2010

Hundbädd

Av lorna hanell - 28 oktober 2010 18:19

Har jag sytt idag. Ska bli en till i morgon när fingrarna fått vila lite. Blir LITE ömt när man syr för hand i galon. Ett litet problem dock. Dom vill INTE ligga på den   . Men det struntar jag totalt i faktiskt.Dom ändrar sig nog vartefter.  Nu ska alla små fällar kastas. Jag har varit en sväng till Söderköping, köpt tjock flecce och ska nu sy ett täcke åt min lilla studsboll som är SÅ frusen.Kamoflage grönt. Blir kanon på henne    Jag levererade en hundbur till en tjej också . Bonanza och Katla va med så vi tog en sväng i Söderköping. Skönt att dom inte bryr som om andra hundar eller människor. I morse ställde jag fram sockerkaksformen för jag skulle få ändan ur vagnen och baka idag. Har flyttat denna form fram och tillbaks hela dagen men inte sjutton har jag bakat. KANSKE lusten faller på i morgon.

 

Ett Tillägg som gör att jag nästan dör av skratt.......

Tobias har idag fått brev från polisen angående det söndertuggade legget som Bonanza fixade så fint.

Anmälan lyder enligt följande

 

Familjens hund har av misstag börjat tugga sönder målsägandes nationella id kort så att det inte längre går att använda.

Så stod det datum,tid och vem som gjort det osv.

 

Nästa brev är underrättelse om beslut

 

Polisen har i en undersökning funnit att händelsen inte är något brott.Det finns ingen laglig grund för polisen att fortsätta ett utredningsarbete och ingen kommer att ställas till ansvar för händelsen.

Tjipp Tjopp

 

 
 
Ingela

Ingela

28 oktober 2010 21:37

Herregud....

http://www.ostanvindens.se

 
Ingen bild

Lotta o Zebban

28 oktober 2010 21:49

ja herreguuud säger jag med har dem inget annat att göra tex att leta efter min cykel ;;;))))

 
Malin

Malin

28 oktober 2010 22:43

Så du har legister hemma ;) Visst är det kul när det dimpar ner något mer än räkningar i brevlådan :D
Kram

http://sashaschafer.blogg.se

 
Sarah, Pippi o Wilda

Sarah, Pippi o Wilda

29 oktober 2010 12:44

Hmm, det är ju bra att de är grundliga...

http://flattar.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lorna hanell - 12 juli 2014 12:54


firas här idag. Min älskade Bumbi blir 4 år. Vart tar åren vägen ?? Hon är o kommer alltid vara min bäbis. ...

Är

Av lorna hanell - 9 juli 2014 19:12

så fruktansvärt trött på att det aldrig kan få vara lugnt! Conny svåger gick bort i cancer valborg,min svåger gick bort i dag , en annan är svårt sjuk i skiten o så fick vi ytterliggare ett cancer besked idag på en anhörig. Jag spyr på skiten ! Är s...

Av lorna hanell - 30 juni 2014 18:54

Har tävlat Bumbi igen så nu har vi Lp 1 :) 173 poäng o en 2 plats. Så glad för min Bumbi som visar att även stora hundar kan. Har pysslat lite mera Träningen med hundarna går bättre o bättre. Är så glad :) Tränings suget börjar återvända. Har ...

Av lorna hanell - 13 juni 2014 13:32

Va visst ett tag sedan jag skrev :) Vi har tävlat o min älskade Bumbi va jätte duktig ! 181 poäng, överst på pallen samt kvällens lydnadshund :) Det va skivan med min uppladdningslåt som gjorde det hela ;) Tack Micke för hjälpen !! Jobbar som van...

Av lorna hanell - 27 maj 2014 07:15

med Bumbi går bra o jag ser fram emot Fredag. Har som tur är ingen prestations ångest ;) Nu håller vi tummarna för uppehåll. Inte för att hon bryr sig utan det är mera jag som inte vill vara dyngsur. Tänker mycket på hundar i min närhet som inte är ...

Ovido - Quiz & Flashcards