lorna

Direktlänk till inlägg 8 januari 2011

Elaka rykten

Av lorna hanell - 8 januari 2011 20:45

Cirkulerar! Ja det är sant!! Håll i er nu!!!! Jag ska vara pedant    Jag tror jag smäller av!!!!!

Här kommer det lite bildbevis på hur det sett ut den senaste veckan, det pga att jag blivit inkallad och fått jobba.Jag vill nämligen sköta upp och nerpackning av julpyntet själv.

Inga gardiner !!!!!!       

Ja tyvärr Ingela! Du får nog ändra dig. Tror att den verkliga anledningen till denna anklagan är vetskapen av att jag blir galen. JAG ÄR INTE PEDANT !!!!!!!!!!!

Ja då fortsätter jag....

Jobbat flera pass och jag tycker det fungerar kanon. Nu har jag även fått nyckel så det känns på riktigt liksom   

Vi väntar på det stora raset, tycker det är jätte otäckt när snön är påväg ner från taket! LIVRÄDD att någon hund ska vara under när det väl kommer. Får hoppas det händer på natten.

Igår filmade jag (eller kanske ska skriva skulle ha filmat, det blev en liten miss, men om jag får tolka olika saker så är det såhär....   Grön lampa = ok       Röd lampa = Stop  Men ICKE !! Inte på Ingelas jäv.... videokamera i alla fall. Tog dock lite vanliga kort.

Sedan va det dax att åka och jobba. Ett bra pass :)

Nu har jag något på hjärtat som jag ska bespara er. Mycket fula ord fanns med i alla fall.

Näe annars är det väl bara bra, längtar efter att få schemat och att kurserna ska börja. Längtar efter mina glädjespridande kurskompisar och alla hundar. Vad vore livet utan glädjen att få umgås med hundvänner, många skratt och kommentarer. Jag är glad att jag valt detta liv   

Tjipp Tjopp

 
 
Ingen bild

Lotta o Zebban

8 januari 2011 22:21

likadant här Lorna gardinerna har inte heller kommit igen men men dem kommer vartefter :::))))Hoppas inte att ngn är elak mot dig kram kram

 
Ingela

Ingela

8 januari 2011 23:50

Du är pedant. Detta ställde du ju bara upp för att ta kort enligt Conny! Så dra den där om Rödluvan min pedanta hyresgäst/vän!!!
Du får spy ur dig på mig jag tål det! Så spyr jag tillbaka om jag behöver.
Ja det är ett härligt liv med massa positiv energi, och vad vore livet utan det? väldigt tråkigt!! Snart kör vi! Kram

http://www.ostanvindens.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lorna hanell - 12 juli 2014 12:54


firas här idag. Min älskade Bumbi blir 4 år. Vart tar åren vägen ?? Hon är o kommer alltid vara min bäbis. ...

Är

Av lorna hanell - 9 juli 2014 19:12

så fruktansvärt trött på att det aldrig kan få vara lugnt! Conny svåger gick bort i cancer valborg,min svåger gick bort i dag , en annan är svårt sjuk i skiten o så fick vi ytterliggare ett cancer besked idag på en anhörig. Jag spyr på skiten ! Är s...

Av lorna hanell - 30 juni 2014 18:54

Har tävlat Bumbi igen så nu har vi Lp 1 :) 173 poäng o en 2 plats. Så glad för min Bumbi som visar att även stora hundar kan. Har pysslat lite mera Träningen med hundarna går bättre o bättre. Är så glad :) Tränings suget börjar återvända. Har ...

Av lorna hanell - 13 juni 2014 13:32

Va visst ett tag sedan jag skrev :) Vi har tävlat o min älskade Bumbi va jätte duktig ! 181 poäng, överst på pallen samt kvällens lydnadshund :) Det va skivan med min uppladdningslåt som gjorde det hela ;) Tack Micke för hjälpen !! Jobbar som van...

Av lorna hanell - 27 maj 2014 07:15

med Bumbi går bra o jag ser fram emot Fredag. Har som tur är ingen prestations ångest ;) Nu håller vi tummarna för uppehåll. Inte för att hon bryr sig utan det är mera jag som inte vill vara dyngsur. Tänker mycket på hundar i min närhet som inte är ...

Ovido - Quiz & Flashcards